myfirstspirit

This Is It

Äntligen är studdsmattan uppe!

Ååh, man blir verkligen  medveten om att våren är här när studdsmattan åker upp utomhus på  tomten. Det är en alldeles speciell känsla. Så idag har jag alltså hoppat och tagit lite halvknäppa kort.:P Det är så vårt att få ett bra kort när man samtidigt hoppas,  för då måste man passa in studsen så att man är i luften samtidigt som kameran knäpper...
Aja...jag fick nog något som inte var allt för knasigt, fast i och för sig så ska ju bilderna vara knasiga!;P
Men just  nu sitter jag här och bloggar och tittar lite  på  filmen FlightPlan. Jag har sett den förut, men den är verkligen jättebra.
Den handlar om en mamma och hennes dotter som råkar ut för att maken/pappan dör. Då ska dom flytta till ett annat land och transporten är med flyg. Väl på planet somnar sitter de bredvid varandra mamman och dottern. Och efter ett tag så somnar mamman. OCh när hon vaknar igen  är flickan borta. Hon blir panikslagen och går runt och frågar alla passagerarna och kabinpersonalen om de har sett henne.  Men de säger att hon inte ens finns med på  passargerarlistan...
Väldigt spännande. Den har ju hållit på  ett tag nu, men för er som vill se ändå så sätt på  kanal 5!
Men  det var allt jag hade och säga nu, så vill jag önska er en riktigt mysig helg!:)

Puss, kram & god natt<33

P.s.  I Love You


 Haha:P




Hjular...;P


Haha,  denna var extremt snygg!;P


Ännu en galen bild! Det bjuder jag  på...;)





2009-04-17 @ 23:36:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: saga

haha (:

2009-04-17 @ 23:42:48
Postat av: emma<4

du har väl sett mina x) haha, fast har måååånga fler än de ja lagt ut på bdb/blogg o vissa e ähmm vackra host haha men dina va fina ju :D <3

puss ses kanske söndag (:

2009-04-18 @ 00:14:33
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0