myfirstspirit

This Is It

Äntligen yoga igen!

Ååh, idag är det yoga!:) Förra tisdagen kunde vi inte gå och inte  på påsklovet heller, så jag har verkligen längtat. Det är så himla skönt och fridfullt med yoga, samtidigt som det är träning. Finns det någon bättre träningsform eller??:P
Förövrigt idag så har det inte hänt så mycket. Det  var skola fast  vi fick sluta 50 minuter tidigare för vår spanska-lärare var på  ett möte.:) Och sen  när jag kom hem  skulle jag ta ut Chilli som vanligt, men gissa vad?! Då var det en stor grå katt i  hagen!:O
Jag blev rättså chockad och jagade bort den vääldigt långt...
Och tyvärr  så har jag fortfarande inte lagt upp  bilderna, så det  får bli imorgon, promise.;)
Men nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, för jag måste gå och byta om till yogan,  så...

See ya later!;)
<3

P.s.  I Love You



 





2009-04-21 @ 17:57:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0