myfirstspirit

This Is It

Bollnäs:)

Heej på er allihopa!:)
Nu är vi i Bollnäs. Vi kom hit igår eftermiddag och så fortsätter vi till fjällen imorgonbitti.
Idag har vi spelat bowling med alla kusiner och allihopa. Kusinern var på en bana,där de hade en sån där stälning där man bara puttar på klotet. Men de var jätteduktiga!:D
Sen var vi hos min moster och åt Tacos. Allihopa var med där också,så man kan väl säga att det varlite kaos!:P Men kul!:)
vi gick också en promenad med Dixi, morfas hund.
Och sen så igår,så fick jag lite födelsedagsresenter från kusinerna och morfar,och då fick jag Kevins skiva,som jag redan har fått,så då bytte jag den mot Taylor Swifts,Fearless. Sen fick jag Twilight och New Moon böckerna,men de hade jag också redan fått, så de ska jag byta imorgon mot Så länge vi båda andas och Midnight sun. Sen fick jag också en megastor affisch på Edward Cullen!!<33 Och en shoppingdagmed ÅM (min moster).Sedan fick jag också min vanliga present av morfar,1000 kronor.:)
Men nu har jag inte så mycker mer att säga. Jag ska g och lägga mig nu,för vi ska vara i affärerna klockan 10.00 imorgon, så vi hinner fixa det sista innan i åker. Men vi åker väl kanske vid 11.00 imorgon och så kommer vi hem på söndag eftermiddag/kväll, skulle jag gissa! Så nu har vi ett par skiddagar framför oss. Sedan har i med massa spel och pyssel och manikyr och sånt. Sedan har vi ju bastu i lägenheten också.:) Och så ska vi baka muffins! Lite påskinspirerade muffins!:) Och chilli är också här, men hon sannar här hos mormor,så tar hon hand om henne medans vi är i fjällen,så hämtar vi henne när vi kommer hem.:<3
Men nu måste jag sluta. Så skriver jag mer när vi kommer hem. och sluta inte läsa ändå.;)Men nu lägger jag inte in någon bild,eftersom jag inte har några på mormors dator.;)
Massor med påskkramar och påskpussar
Sofia<3<33


P.s. I love you
2009-04-05 @ 21:19:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du inget av din mormor?

2009-04-19 @ 13:37:31
Postat av: Anonym

Ojj!:P

Haha, vad glömsk jag är!:O

Det fick jag ju självklar, jättefin mascara och eyeliner med "sudd", från Elizabeth Arden.;) OCh sedan fick jag Breaking Dawn tidigare också, fast det har jag ju redan sagt.:)

2009-04-20 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0