myfirstspirit

This Is It

Godisförbud

Ni har säkert någon gång varit i en situation där ni hade den där lilla gnuttan av hopp om någonting, men ändå inte trott på det. Visst är det då underbart när det  man faktiskt hoppats på slår in, när det är över dina föväntningar?
Så var det för mig idag. Som ni vet älskar jag Twilight, och räknar dagarna tills dvd:n kommer ut här i Sverige. Den 29 april, om snart 10 dagar... Och självklart vill jag ju köpa den så fort som möjligt.  Men den kommer ju självklart att sälja slut på direkten. Så jag kom på  att man  kanske kunde förhandboka den i affären. Jag vet att man kan  göra det på  internet, men  då vet man ju aldrig om den kommer den  29 april eller en  vecka efter. Så idag när vi var i TäbyC så  frågade vi först på Åhléns om det gick, men det  gjorde det inte. Men det  tyckte jag inte var så konstigt eftersom jag tyckte att det lät helt knäppt:  "Går det att förhandboka Twilight-filmen?" Men jag tänkte att man kan ju alltid fråga. Sedan  gick  vi och frågade på Mega Store, och tro det eller ej, men det gick faktiskt!:D:D:D  Det ända man behövde betala var 50 kronor och sedan kostade filmen bara 149 kr när man  fick den. Så förhoppningsvis har jag en Twilight-dvd här hemma hos mig den  29 april. Jag kan  inte beskriva hur mycket jag längtar....<3
Men för övrigt så harjag inte gjort så mycket idag. Men imorgon så ska jag och mamma åka till Ulriksdal med Emiiizen och hennes mamma imorgon. Så det blir jättemysigt.<3
Och till middag idag så åt vi min favoriträtt på Café Milano, fast vi gjorde den hemma, Pasta a la franco. Det var jättemumsigt!
Sedan  så  kollade vi på Robinson. Jag tycker att det var bra idag, fast jag hatar när de dödar djur. Jag tycker så synd om dem. Så jag blundade och höll för öronen...:P
Och nu komme jag till rubriken, godisförbud. Jag har nämligen det, fast bara i några veckor. Jag tror jag började för 3 eller 4 veckor sedan och ska ha till sommarlovet börjar. Och det  jag inte får äta är:
Godis
Chips
Ostbågar
Läsk
Men lite popcorn är okej. Men jag  är en riktig godisråtta, så jag  brukar alltid vara sugen på det på lördagskvällarna. Och jag har inte hittat något som är likt godis, fast inte är det. Frukt är gott, men det  är inte godis. Torkad frukt gillar jag inte  heller. Och inte nötter. Glass, muffin eller munkar är också gott, men  inte  så  nyttigt och inte som godis. Så  jag undrar om ni har något tips på  vad  som finns. Något som liksom är sött och lätt, men ganska nyttigt??
Nu är jag väldigt trött, så jaag ska gå och lägga mig  alldeles strax.

Natti natti<3

P.s.  I Love You



 
Såhär ska den svenska versionen se ut.:) För er som inte sett den, SE DEN!;)<3





2009-04-18 @ 23:29:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

för att de skulle vara "lugnare" tror jag, Vacouver är nämligen än filmatiseringstad. Anpassad väl för möjligheter att spela in film ostört.

2009-04-19 @ 00:10:00
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Postat av: Sofiaa

Okej:)

2009-04-19 @ 11:43:09
Postat av: Sandra

Hej!

Du undrade ju om vi skulle göra sådana skor...i dagsläget ser det rätt positivt ut, ska höra med Kinga så fort jag kan! :)

2009-04-19 @ 15:08:25
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
Postat av: sofiaa

Ååh, vad bra!:D:D Jag kommer i alla fall att köpa dem självklart, och måånga andra är jag säker på!:)

2009-04-20 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0