myfirstspirit

This Is It

Påsklov!

Tänk att det har blivit påsklov! Mer än halva terminen har redan gått och nu  är det  bara 8 skolveckor kvar till sommarlovet!:)
Men nu är det påsk, så jag undrar vad  ni ska hitta på då??
Vi ska åka till samma ställe som alltid, Hamra.:) Och vi åker imorgon och kommer hem  på  Söndag tror jag. "/ Jag vill verkligen  inte vara bort så länge, jag  hatar nämligen  det. Men jag har inget  att säga till om, så jag har inte direkt något val!
Men vad brukar ni  göra på påsken? Brukar ni sitt och måla ägg, påskpynta,  ta in påskris, klä ut er till påskkärringar?? Jag brukar inte göra så mycket "påskigt" på påsken  egentligen. Förut när jag var mindre brukade vi  måla teckningar och lägga en godis i och  gå  runt och ge till folk och önska glad påsk. Då brukade vi få lite godis själva också! Men äter jag  inte  för jag  gillar  inte  kokt ägg,  bara stekt och scrambled.  Och ägg tror jag nog att jag inte har målat sen  dagis!
Men påskägg, det brukar jag få nästan  varje år av morfar, för han  är en  riktig godisråtta. Jag brukar ge också, men i år har det  inte blivit så. Men vi tänkte iallafall baka påskmuffins!:)
Och sen så gjorde jag  ju ett aprilskämt för grannarna, fast det  var ingen som gick på  det... "/ Jag  kan visa vad det  var för skämt här nedan.
Sedan igår så var ett par trädfällare här hos oss och fällde vår tall...:'( Jag ville verkligen inte göra det, men eftersom vi ska bygga ut så måste vi det. För annars kunde tydligen  rötterna växa in under husets grund.:S Så nu när den  är borta känns det väldigt, väldigt tomt och konstigt.:( Men man borde ju vänja sig så småning om.
Och det här kommer att vara mitt sista inlägg på ungefär 10 dagar, eftersom det  inte finns något  internet i lägenheten i  fjällen. De skulle fixa det, men jag tror inte att det är klart ännu. Fast  om det  är det så kommer jag självklart att  blogga.;)
Och just nu är jag överlycklig, för i det nya numret av OKEJ så var det ett dubbeluppslag och en affisch på Twilight!<3<3<3
Och i det nya numret av Julia så kommer det  att  vara en intervju med Robert Pattinson!!<3<3 Hehe,  så  jag  är väldigt glad för det.:)
Men det var allt jag hade att säga för idag, så jag vill bara önska er en riktigt glad påsk. Så hoppas jag att ni inte slutar läsa min blogg bara för att jag inte skriver på  ett  par dagar. För på nästa söndag, den 12 April. Är jag tillbaka!:D

En bamse påskkram och en superpåskpuss till er allihopa!:D
<3

P.s.  I Love You 

 Easter chocolate face  Easter jumping bunny  
Love U Easter Bunny
  Easter juggler  Easter seesaw  Easter popping basket 





Så här fint var det med tallen...



Sedan började de ta ner den...


Och nu ser det ut såhär...:'(




Nu blir det ut i skidbaken igen...:)


                                      


                                                                                       GLAD PÅSK!!
                                                                                                  =D

Och Becca, jag lovade ju att lägga in en  av dina bilder, men jag hinner inte nu, så  jag gör dte när jag kommer hem. Är det  okej? :)

2009-04-03 @ 18:53:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tanny

Ha en trevlig påst. Glad Påsk :D

2009-04-05 @ 09:17:25
Postat av: Tanny

påsk xd * menade jag

2009-04-05 @ 09:18:02
Postat av: Sofiaa

Tack dsm!:)

2009-04-05 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0