myfirstspirit

This Is It

Sammanfattning

Förlåt att jag  inte har bloggat, men jag har inte orkat. Eftersom jag  lovade alla blommbilder. men det tar en  evighet att ladda upp... Men 5 stycker får ni se i alla fall.:)
Men jag ska gå  och lägga mig nu,  är väldigt  trött. Så jag ska bara sammanfatta de här dagarna lite kort.
Det har inte hänt så mycket, det har bara varit det  vanliga och idag så hade vi  svenskaprov! Men jag tror att det gick bra.
Och visst är  det fint väder!? Rena sommarvärmen  ute, jag och mamma var gick på en promenad  idag i  skogen, och det var så vackert. Solen sken, fåglarna kvittrade, träden, gräset och blommorna grönskade och vattnet glittrade av guld från solen. Det  var i  alla fall jättemysigt!<3
Sedan  efter skolan idag så gick vi och köpte glass. Jag  tänkte testa den nya magnum temptation, och den var väldigt fint packeterad occh den var god. Men det gav ingen riktig wow-känsla...
Dessutom har jag städat hela huset också, hehe, jag tjänar lite  pengar på det,  så det är därför. Och så är det faktiskt väldigt skönt när allt är rent. Men det tar ett bra tag och är ganska jobbigt, så helt lätt är det  inte.:p
Imorgon så ska jag kanske klippa mig. Jag kan  ju säga att luggen har blivit väldigt lång. Men att gå till frisören är något som jag verkligen inte gillar, av en  viss anledning. Så jag har väntat så länge som möjligt,  hehe...:P
Jaja, nu är jag för trött för att skriva mer, sedan har jag inget speciellt att säga heller, så ni  får kolla på  lite bilder istället.;)

Pussinatti<3

P.s. I Love You

Såhär fint inpackad var glassen...:)



                                               


Today:

               
 





2009-04-25 @ 01:04:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: rebecca

såå vacker bild på mig!!!!!

2009-05-08 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0