myfirstspirit

This Is It

Speciell sallad

Det är så härligt att våren är här, den är itne bara påväg. Utan nu är den faktiskt här. Och det känns underbart. Dessutom är det bara 6 skolveckor och 1 dag kvar till sommarlovet.:)
Idag i skolan hade vi SO-prov, religion. Fast vi  hade bara prov på 4 reliigioner. Buddhismen, Hinduismen, Judendomen och Kristendomen. Isalm ska vi ha lite senare. Men provet var medelsvårt. Det var ganska lätt i början, men de sista rågorna var lite klurigare. Men jag hoppas att det gick bra.:)
SO-lektionerna brukar vara 1,5 timme, men provet tog inte så lång tid, så plötsligt hade vi 2 timmars rast tills nästa lektion, som var efter  lunch. Och det  var Nv och då fick vi  titta på någon film om olika sorters skellet. Även på bilden fick vi titta på  film, djungelboken. Och så fick  vi rita figurer och miljö från filmen samtidigt.:P
Sen när jag kom hem så gjorde jag en sallad till mellis. Fast en salad utan sallad. Jag  gillar nämligen inte det. Men jag hade avocado, tomat, skrattandekon-ost, majs, stekt ägg, sprödbakad torskfilé och Road Island sås. Visst låter det  helkonstigt. Men ägg tillsammans med fisk?? Fast det var faktiskt gott!
Och ikväll är det min favorit-tv kväll. Först är det stockholm-arlanda och efter det grannfejden. Det såg vi  förra veckan, och  det  är verkligen jätteroligt, värt att se om man har tråkigt eller är på  dåligt humör. Man börjar skratta åt dem för att de är så  otroligt fåniga!:P
Nu har jag inte  så mycket mer att säga, så  jag  ska gå ut occh gosa lite med Chilli i den  fina  vårsolen!<3

 Hugs And Kisses


P.s. I Love You 


Min sallad:)




Sunny:D





2009-04-16 @ 17:07:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma<3

blev du inte väldigt mätt? ;) hihi, men hoppas den var mumsig :D

puss o kramar

2009-04-16 @ 17:36:04
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: saga

Provet gick säkert jätte bra för dig. :)<3

2009-04-16 @ 21:37:03
Postat av: Anonym

emma<3= Joo, det blev jag!:P

Saga=Dig med.;)<3

2009-04-17 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0