myfirstspirit

This Is It

Twilight-skor

Sommar, mer sommar, somrigast...gud vad de är varmt och soligt nu alltså!:D Det är verkligen  som sommar nu.:)
Men iallafall så hinner jag  inte skriva  så mycket nu, för jag måste gå och  lägga mig strax. Men jag ska  berätta lite snabbt om helgen.
Jag har inte gjort  speciellt mycket, så  det finns inte så mycket att berätta, har mest tagit det lugnt och bara njutit av solen. Dessutom så grillade vi utomhus för första gången i år! Både idag och igår faktsikt. Fläskfié igår och kyckling idag. Mums.:)
Och sen så  klippte jag mig idag  också, fast jag klippte bara till luggen och  uppklippningen lite, eftersom det hade blivit  ganska långt...
Sedan köpte jag converse, bara svarta vanliga. Men det gjorde jag av en  speciell aledning. Jag har nämligen  upptäckt världens coolaste skor!:D
Det finns en  tjej  som heter Sandira, som bor i england. Och hon gör handmålade Twilight-skor. Och  de är så himla häftiga! Men man kan  bara  beställa dem, och de  kostar 1500 kronor + frakt.. Så det  är lite dyrt. Men då finns det en tjej  här i Sverige, som också har börjat måla sådana. Fast då får  man  skicka sina skor till henne och  så  målar hon dem och skickar tillbaka sedan när hon är klar. Och då blir det dessutom mycket billigare och  enklare när det är i Sverige. Så det är därför jag har köpt skor,  för jag  älskar dessa skor. Fast hon som målar i Sverige har inga bilder på skorna än, så  jag  har ingen  aning om hur de ser ut. Men hon sa att de kommer att se så lika ut som dete  går. Så jag får hoppas  på det bästa.;) Så jag  ska alltså beställa målning  av henne.:)
Men nu ska jag  gå, så jag slänger in lite  bilder.:)

Nattii<33

P.s.  I Love You


 :P



Grill:D



Dagen outfit:

Vit kofta- Limited Too
Halsband 1: ?
Halsband 2: Lilla Ztenen
Jeans tights- Gina  Tricot
Vitt  linne- Filippa K
Lila kläning-?



















    

Detta är bara ett fåtal av alla de skor Sandira har målat.:)
Är de inte  grymma!?

Men hon i Sverige målar inte bara på converse utan också på ballerinas, pumps och kepsar!;)
Länk till hennes + 2 kompisars twilightblogg:

www.sagathetwilight.blogg.se

2009-04-26 @ 21:28:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

köpte du äkta eller fejk converse? :P

kram <33

2009-04-26 @ 22:18:42
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Sofiaa<3

Jag tror att de var äkta:) De ser ut som dem på biderna, fast utan det målade förstås.;)

2009-04-27 @ 15:51:12
Postat av: Robert Pattinson Crew

jag letar runt på fansidor där jag är medlem :)

2009-04-28 @ 14:24:27
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0