myfirstspirit

This Is It

TWILIGHT

Åååååhh...!:D:D
Idag är det äntligen den 29 april. Dagen då Twilight-dvd:n kommer ut!:D Och jag har självklart förhandbokat den, så idag när mamma kommer hem så  ska vi åka och hämta den....:D:D
Annars idag  så var det skola, men vi  gjorde inte något speciellt direkt. På Nv: kollade vi på en film om djurförsök. Då fick man se när de sövde en mus och stack ner slangar i  lungorna så att något medel kom ut...:( Fat jag tittade inte då, för jag tyckte så synd om musen...
Och på matten så  lekte vi först  skrattleken. Hela klassen ska stå i en ring och hålla händerna framför ögonen som om man tittar i en kikare. Och så  skulle man göra olika ljud och skicka "det" till någon annan i  ringen. Om man  började skratta så skulle man springa runt ringen och se ut och låta som en  kyckling!:P Sedan lekte vi  också Blinkleken.
Imorgon är det ju sista skoldagen på  veckan, sedan är det  3 dagar helg!:) Och så är det sista april och majbrasa. Vi ska vara med kompisar då och så kommer min moster och två kusiner. från Bollnäs:) Så det blir jättekul!
Men jag håller på  och målar naglarna, så jag ska gå och göra klart det nu...

Puss<3

P.s.  I Love You



 





2009-04-29 @ 16:31:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha, solade inte så mycket ;)

men skullr nog ändå inte haft solkram, fast d kanske man borde :P

kram

2009-05-02 @ 19:03:12
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0