myfirstspirit

This Is It

Ullriksdals trädgård

Jag var för trött för att blogga igår så då blir det  en liten  snabbis nu,  för sedan måste jag gå och lägga mig...:)
  Som ni redan vet så åkte jag, mamma, emma och hennes mamma till Ullriksdals trädgård igår. Vi kom iväg vid 13.45 ungefär och var hemma ungefär vid 18.00...haha.:P
Det var  i  alla fall mysigt, fast det blåste en hel del. Först gick vi  och kollade lite på blommorna. Eller det var det  ända vi kollade på, eftersom det  är vad som finns där. Men  det kan  faktiskt vara rätt intressant att titta på  blommor,  för det finns ju så många olika och speciella sorter. Fast jag fotade mest, för det är alltid roligt!:D Men glömska jag  råkade  glömma kameran hemma, så jjag  fick fota med mobilen istället.  Men det  gick  okej med mobilen  också, som tur var...
Efter att vi hade kollat på  blommorna så  gick  vi  neråt mot vattnet för att fika lite på  ett fik som låg därnere. Där  vi köpte blommorna har också ett fik med jättegod saker. Men där fikade vi när vi  var där förra året, och så  var det  så mycket folk. Så vi bestämde att  vi skulle testa ett nytt den här gången. Det var också jättebra. Fast min favorit var ändå trädgårdscafeét.:)
Men det  var jättefint där nere vid vattnet,  så där tog vi  också massa bilder. Men jag hinner inte  ladda upp några nu, så det  får ni  se imorgon. Men dagen  var jättefin, sol och mysig,  så det  var toppen!;)
Annars har det bara varit en  vanlig skoldag idag och sedan har jag inte gjort så mycket. Varit ute och "kickat" lite i solen och gjort  matteläxan...:P
Så nu återstår det bara att  säga:

God natt!<3



P.s. I Love You





2009-04-20 @ 21:55:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0