myfirstspirit

This Is It

Hemma!:)

HEJ!:)

Det är så himla skönt att vara hemma igen! Vi kom hem igår kväll, så då orkade jag inte blogga, utan gör det nu istället.:)

Det var mysigt i fjällen och vi hade lite bättre väder den här gången, än på sportlovet. Av 5 dagar var det 2 stycken som var sol hela dagen, 1 var det snöstorm och 2 stycken lite halvdant, lite sol, lite moln, lite snö, lite blåst... men vi åkte alla dagar i all fall, så det gick jättebra.

Men vi kom ju upp till fjällen på måndag eftermiddag, fast då var vi själva . På torsdag kväll kom också morfar, Dixie och Marie. Men innan vi åkte dit, så var vi ju i Bollnäs i någon dag, och träffade alla kusiner och så.

Vi åkte inte bara skidor i fjällen, utan spelade även pinigs, bastade, spelade spel, gjorde fransk manikyr och sedan han jag även med en eftermiddags snowboard-åkning.

Och idag så åt vi årets första våfflor, till lunch. Mums!:)

Men nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga, utan ni får kolla på lite bilder från resan här nedan.

Puss & kram<3




P.s.  I Love You



 Morfars hus (nu min morbrors, men jag  kommer alltid säga morfars:P)

Hela gänget, bowlade vi i Bollnäs.:)

Fjällen:)


Soool...


Chilli fick vara hos mormor, men det gick inte att ha hagen på gräsmattan för den  var för fryst. Så då  fick vi göra en sån här snygg anordning på stenplattorna istället!:P

More snow**

Toppväder!;)

På väg upp i liften.:)

Skidbacken

Bäcken


Kvällssol<3


Jag i  backen:P


Vi  körde den jätteroliga "paket-leken" i fjällen, som emiiizens familj lärde oss!:D


Always sunny...:)


Även om det  såg ut som att vi hade fint väder varje dag,  så hade vi  inte det. Här är det  full snöstorm!


På långfredagen bakade jag  dessa mumsiga kreationer!;)


På påskaftonen var vi på "Pinnens krog" och då  var det en  förbered 4 rättersmeny,  som de vuxna  åt. Jag och Edvin fick ta  vad vi ville.:) Här är den 2:a rätten. Det  var någon gravad helleflundra, med musslor och något mer som j ag inte  kommer ihåg. Den 1:a rätten glömde  jag dock att fota...:S

Rätt nr 3. Lam, med nån svampröra...:P


Den sista,  efterrätten. Pannacotta med rabarber, tror jag att  det var på.

En jättegod lunch på  Buskvallen in. Kycklingwrap med torillia-chips och  guacamole.:)

PING-PONG!=P


Snowboard!


De här konstiga sakerna såg jag en dag när vi gick  till backen, har ni nogon idé om vad det är?? För det har inte  jag.:P

     Min franskamaniky.;) Dock har nästan alla stenarna lossnat..."/


The last sunny picture...<3

En kväll var det en helt ooootrolig fullmåne. Den var  jättestor occh  helt underbar. Fast  väldigt svår att få  bra på  kort... Du ser den lite bakom kullen här.


Årets första våffla!:)





                                              





2009-04-13 @ 18:36:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: nTn

Tack för kommentaren. Ska börja kolla din blogg oftare, detta inlägg var ju jättefina bilde roch så. Du ska satsa på foto, det råder jag dej till.. Har du bdb?

2009-04-14 @ 14:07:42
URL: http://dagaravdepp.blogg.se/
Postat av: saga

jag visste inte att du åkte snowboard? =)

2009-04-14 @ 15:28:09
Postat av: emma<3

fina bilder söt <33

va mysit :D

o muffinsen- mmmm (:

puss o kram

2009-04-14 @ 17:18:14
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: sofiaa<3

nTn: Tack så mkt, och jag har bdb.:) Heter arguineguinez;)



Saga: Jorå, snowboard kan jag åka, lite...:P Fast jag kan åka nerför en hel backe utan att ramla iaf!:P Haha, j ag e bäst!;P



Emma<3: Taack<33Och muffina va mumsiga!:)<3

2009-04-14 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0