myfirstspirit

This Is It

18 Augusti 2009

Heej på er!:)
Hur har er dag varit?
Min har i alla fall varit ganska bra.
Sol på förmiddagen och regn  på eftermiddagen.
På förmiddagen gjorde jag inte så mycket, bara slappade lite.
På eftermiddagen  så skulle jag, edvin, oscar, emma och maria åka till norskogsbadet och bada. Men när vi kom dit var det stängt..."/  Så då åkte vi till kavlöten istället. Fast killarna ville inte följa med så vi släppte av dem hemma hos oss.
Men det var inte så varmt så vi tog bara ett snabbdopp. Men en hel del foton.:)
Oscar sover över här så nu sitter jag, Edvin och Oscar och kollar på en film:  "He's The Girl".
Men vid halv 9 ungefär så gick vi ut i regnet och hoppade studsmatta! Haha, det var superkul. Vi åkte och glad och så. Men sen var vi genomblöta, fast vi hade ändå regnkläder på oss...:P
Och idag så har mitt rum fått en balkongdörr, fast ingen balkong än, så det är bara att kliva rätt ut i luften!.P
Sedan har de börjat sätta upp panelen i taket också!:D
Jaja, ska fortsätta kolla på filmen nu,


Natti, natti
<3



P.s.  I Love You



Skavlöten:)


 E i badet.:)






Mitt nya rum, som inte är klart, haha, än..;)




2009-08-18 @ 22:42:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0