myfirstspirit

This Is It

Bad + Dans

Idag har vi badat lite på NOrskogsbadet.
Det är bra när det inte är så bra väder, för då  är det i princip inge folk där.
Fia, hennes brorsa, Oscar, Maria och mamma var de som var med.
Det var roligt, ochFia och jag simamde 700 meter. Vi tänkte simma 1000 meter, men vi han inte för vi skulle åka hem... "/
För då skulle vi göra oss i ordning och så för vi skulle åka in til stan till Vitabergsparken (tror jag den hette) och så var det en street-dance show med dansare från Sverige, Finland, Holland och Polen.
Sen var det en jättecool konferanser (eller hur det stavas) som hette Aaron. an var från typ U.S.A. eller Jamaica tror jag.
I alla fall så var de grymma på att dansa, men det är inte min favoritdans direkt, men det var väldigt kul och mycket folk.
Fast efter ett tag började det regna, så då kunde de inte dansa, men efter ännu en till stund så tog de ut ett litet partytält och ställde på scenen där 1 åt gången dansade under.
Men brorsan blev trött och sur så då fick vi åka hem..."/
Menmen, det var kul så länge det varade.:)
Det var Emiiizens familj + min familj utom pappa som var med.;)

Skriver mer imorgon och visar bilder från dansen.
Nu får ni nöja er med några bilder från förra besöket på Norskogsbadet!


Nattinatti
<3


P.s.  I Love You




 Badet:)




Brorsan o jag före badet... i cyklop!:P



Hehe, hopp!


Hehhe, denna väldigt "fina" bilden får avsluta dagens inlägg.;) puss<3









2009-08-12 @ 22:55:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0