myfirstspirit

This Is It

Foton

Hej!:)
Jag har inte så jättemycket att berätta, så det blir ett litet fotoinlägg istället. Okej?
I alla fall, så kommer mamma och brorsan hem från Bollnäs ikväll.
Igår så var pappa och jag på Skavlöten och badade lite, men det kom så mycket moln så vi åkte hem igen efter någon timme och fikade istället! Mums!
Sen till middag så blev det en av favvorätterna, Oxfilé och fransk potatis. Jättegott!:)
Imorse så skulle vi ha ätit frukost på Såstaholm, men jag mådde inte så bra. Mådde jätteilla igårkväll och så hade jag svårt att andas. Och nu så känns det som om jag ska bli förkyld, men illamåendet är lite bättre. Jag brukar typ må illa innan jaglir förkyld, så vi få väl se...."/
Jaja, nu ska jag sluta pladdra, här får ni några foton:






























Så, det var den sista.
Vad tyckte du?

Kramar<3
xoxoxo

P.s.  I Love You  





2009-08-09 @ 20:57:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofiah♥

Fin jag var på bilderna da, hahaha, men jag bjuder på de:)

Stackars dig att du mådde illa<3

2009-08-10 @ 17:57:47
URL: http://sofiahensdal.blogg.se/
Postat av: sofiah♥

Fin jag var på bilderna da, hahaha, men jag bjuder på de:)

Stackars dig att du mådde illa<3

2009-08-10 @ 17:57:47
URL: http://sofiahensdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0