myfirstspirit

This Is It

Kräftskiva!

Som ni vet hade vi kräftskiva igår. Och det var superkul!:D
Jag och Ann-Charlotte hade ordnat tipspromenad och5-kamp.:) Och det blev jättelyckat.
Förresten... även fast det är kräftskiva, så käkar inte jag kräftor då. Tycker det ser så äckligt ut, att man ska bryta av benen, klorna, magen... uuuuhh!
Så höll Edvin och Albin på och disakera dem. Och Albin hittade hjärnan, och det är bläääkigt!
Men de som inte vile ha kräftor fick hemgjorda hamburgare, mums!:)
Till efterrätt hade en av grannarna bakat supersmaskiga jordgubbstårtor. Jag åt typ 4 bitar!:P
När vi hade ätit klart och så så gick jag, Mimmi och Paoo och  hoppade studsmatta och så gjorde vi en sak där som som var superkul mensom jag inte kan säga här...!:Phaha, men skojj var det!:D
Men ni får se bilder imorgon.

Ha det bra i skolan imorgon!

Kraaam
:)



P.s.  I Love You 





2009-08-23 @ 20:11:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0