myfirstspirit

This Is It

Nytt rum!

Hejsan!:)
Förlåt att jag inte bloggade igår. Men vi höll på och rensa i hela huset hela dagen igår, så jag han helt enkelt inte!
Och snickarna satte in takfönstret i mitt gammla rum idag och imorgon ska de riva väggen.
Så igår fick jag "flytta in" i det nya och jag <3 det. Men det känns så himla konstigt alltså, det är så omvänt och ovant!:P
Men det lär man väl vänja sig vid..
Iallafall så är bildet från det nya rummet. MEn golvet är förtäckt så att det inte ska bli repor, jag har ännu inga tapeter och som gardiner har vi använt svarta sopsäckar! Det saknas även element, belysning och ja. Jag har helt enkelt bara flyttat över möblerna från det gammla. Men sen blir det shopppa!!!:D Nya saker, det blir jättekul!!:D:D
Och idag var det ju första skoldagen, helt okej faktiskt.;)
Men jag måste gå och ta in Chilli strax,

Kraamar<3


P.s.  I Love You



 









  



2009-08-31 @ 20:43:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

de blir skitfint :D <33

2009-09-01 @ 17:38:54
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Saga

Coolt (:

2009-09-02 @ 16:37:54

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0