myfirstspirit

This Is It

Snickare, snick snack

Idag var snickarna tillbaka! :D
Även elektrikerna var det, så det var 4 stycken här idag. Elektrikerna har tragit ledningar i de nya rummen så att snickarna kan börja göra innerväggarna imorgon.
Och idag fick jag äntligen gå in i mitt nya rum! (Som verkligen inte är klart) jag kunde klättra in genom vardagsrumsfönstret!:P
Men stackars elektrikerna skulle bli klara idag, så de stannade till halv nio. Och de kom hit halv 8. Förstå vad jobbigt att jobba 13 timmar!!
Dessutom bor de i Tierp, så det tar en timme att åka..
Mamma gjorde iallafall mackor till dem innan de skulle åka för de var så hungriga.
Vi fikade med dem på eftermiddagen också. Kladdkaka med grädde och jordgubbar. Mums!
Annars så har vi bara slappat idag!
På kvällen när pappa kom hem från jobbet så åkte vi och tog ett kvällsbad i Skavlöten. Det var  kvällssol, jätteskönt i vattnet och supermysigt!
Men jag bloggar mer imorgon, för nu ska jagå och göra lite efterrätt!


Pussar
<3

xoxoxo



P.s.  I Love You





 









2009-08-10 @ 21:29:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

taack <33

2009-08-11 @ 18:32:07
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0