myfirstspirit

This Is It

4 månader sedan

Idag  är det exakt 4 månader sedan vi åkte till Arguineguin.  Ååhh..saknar,saknar, saknar...!! Vid den här tiden låg vi vid poolen och solade och badade...
Jag kommer  ihåg hur  nervös jag var den  morgonen. Jag kommer ihåg att jag mådde så  otroligt illa dessutom, av  nervositet alltså. Jag hade gått och varit superrädd för flygresan än da sedan vi bokade den. Men det gick hur bra  som helst ju och det var verkligen  värt det.<3
Även om det är underbart att drömma sig tillbaka i tiden så måste  man ju vakna upp  i verkligenheten någongång. Och just  nu är verkligeheten så här att vi  har  spanskaprov imorgon som jag måste plugga till. Har i och försig redan  pluggat  lite igår, men det räcker inte. Men som tur  är så  är det ju sportlov på nästa vecka. Om det  blir ett sportlov är väl upp till var och en, men för  min del bli det det. Iallafall halva.
Vi ska åka upp till Hamra (  det ligger i Härjedalen) och  åka skidor. Lördag-Tisdag. Vi har sån himla tur, för morfar har  en lägenhet  där, så  vi kan  nästan  åka  upp  när vi  vill och  kan. Inte för att vi  gör det direkt men...:P  Det finns den möjligheten. Fast vi brukar åka dit 2-3 gånger per år åtminstone. Jättemysigt.<3 Det jag längtar mest efter där just nu , är faktiskt inte skidåkningen, utan det varma chokladen med massor  med grädde. Love  it!
Det nog allt jag hade att säga idag.
Och  det här ordspråket får avsluta detta inlägg. Jag skulle vilja att ni läser det och  funderar vad  det egentligen betyder.

"Avundas aldrig någon det sken av lycka han har för du känner inte hans hemliga sorger."


Puss och kram<3


P.s. I love you


                                  LOVE     HOPE     FAITH    SPIRIT      TRUE    BELIVE

2009-02-18 @ 17:10:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0