myfirstspirit

This Is It

Alla <3 dag!

Heej kära läsare.;)
Hur har ni det idag på  denna ljuvliga dag och  vad har ni haft för er?
Själv gick jag upp vid  11  ungefär och sen kom farfar förbi med lite alla hjärtansdags presenter.<3  Efter det åkte jag och mamma  och köpte  nya skor till mig. Mina gamla var väldigt trasiga, så  man kan  säga att jag var i behov för  nya. Och  det blev ett par svarta uggs.;)
När vi kom hem så bakade jag  muffins till farmor och  farfar som jag  sedan  åkte  och  lämnade tillsammans med en jättefin blomma och  ett hemgjort kort som jag gjorde.
Sen var det  redan dags för mat och  det blev  bankad fläskfilé med klyftpotatis och sallad med  avokado, fetaost, gurka och  tomat. Mumsigt värre!
Melodifastivalen  kom ju näst på tur och då  var det bara  att slänga fram chipsen,  godiset, läsken och allt! Denna gång tyckte jag att det  var mycket bättre låtar än förra. Fats min favorit, "What if" gick tyvärr inte vidare.:(
Och Emiiizen skulle ha sovit över, men hon fick ont i magen,  så hon kom aldrig.:(
Men som tur var är det bättre nu.:)
Och nu sitter jag här och bloggar och slår mellan filmen Bruce den allsmäktige och The Perfect  man. Har  sett båda förut, men jag älskar att kolla på filmer flera gånger.
Jag gav även mamma och  pappa en liten  present. Ett hemmagjort kort och en liten hjärtformad ask med fina chokladpraliner.
Använde ni er av  något av mina tips??

Imorgon ska jag  inte göra något speciellt, bara mysa omkring här   hemma, städa lite,  plugga, äta semla o muffins och läsa  Twiliight.

Dessutom så vill jag bara säga taaack så  mkt Sagi!<33 Hoppas du  förstår vrf.;)

God natt på er!<3

P.s. I love you.


Mina gamla skor...


Hälen var trasig...


Lika så  tån...


Mina nya Uggs.;)


Mina alla hjärtansdagspresent till mamma & pappa.<3

2009-02-14 @ 23:32:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emmab <33

har också tänkt köpa såna skor, men inte blivit av, ere äkta lr fejk? ;) <33 glad alla ♥ dag

2009-02-14 @ 23:38:23
URL: http://sofieemma.blogg.se/
Postat av: emmab<33

dåligt att ja inte kunde komma, men vi kan kanske sova en annan dag (: <3 puss

2009-02-14 @ 23:39:31
URL: http://sofieemma.blogg.se/
Postat av: Sofiaa<3

Hehe, det är fejk!:P Äkta är ju svindyra...;)

Men klart att vi kan sova en annan dag.<3

Puss<33

2009-02-14 @ 23:43:22
URL: http://myfirstspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0