myfirstspirit

This Is It

Äntligen helg<3

Visst är det skönt att det är helg igen, tycker inte du det?  Det tycker jag ialla fall.:)
Jag och mamma var ju på CORE igår och det var faktiskt roligt! Det var en sorts boll, som var halv och på undersidan så var det platt. Så det kommer vi nog att gå  på nästa Torsdag också.
Idag i skolan så hände  det inget speciellt. Men ikväll så har vi passat mina två söta kussar.;) Ludwig ska sova  över men David hade lite feber, så han sover hemma.
Nu på kvällen  så har jag kollat på Let's Dance också, Laila är min favvo helt klart!

Häromdagen så hittade jag pappas gamla Mariah Carey-skiva och  gud, den är så himla bra. Music Box heter den och jag kanske lägger in mina favvo-låtar från den i  I-poden senare. Jag tycker att de bästa låtarna på den är: "Hero", "Never Forget you", "All I've ever wanted" och "Dream Lover".
Men min aboluta favvo är Janet's: Let Go,  från "Made In Sweden". Den är så himla bra,  och jag skulle gissa på  att den  också kommer att dyka upp i musikspelaren.;)

Nu måste jag gå, för jag ska  bygga lego med Ludde.:)
I helgen har jag ingen riktig plan på vad  jag ska göra,  jag ska shoppa lite saker och sen så vill jag  hitta på  något, men jag har inte kommit på vad än...
Vad ska du göra??

Puss på dig!<3

P.s. I love you.



Ludwig.<3

David.<3
2009-02-06 @ 22:24:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0