myfirstspirit

This Is It

Fredag 27/2

Tänk att det  redan  är 27 februari. Snart är det  mars  liksom och  vår. Det var ju inte länge sedan  vi  stod där i  snön med tjocka jackor och pomac och  firade in det  nya året  med fyrverkerier och fest. Tänk vad tiden  går fort...
Tillochmed sportlovet har ju snart nått sitt slut.
Med det är bara 5 skolveckor kvar till påsklovet!=D
Idag är mormo här och  vi har varit i  Täby centrum på bokrean. Som ni vet  läser  jag  Twilight-serien. Och  nu har jag hunnit till den  3:e boken, När jag  hör din röst (Eclipse  på engelska). Det  finns en  fyra i  serien också, men  den  finns ännu bara  på engelska. Den kommmer  ut på  svenska den  12 mars. Men böckerna ska vara bättre på  orginalspråket har  jag hört och  den  är ju  bra träning. Så jag  köpte orginalet  på  engelska. Breaking Dawn heter den. Och på svenska kommer den  att heta När vi andas, om jag minns rätt. Läs dem!
Mormor ska stanna tills kvällen och nu  ska vi äta lunch. Kyckling i  sås, mm.
Sen  ska jag till psykologen, efter det kommer vi  åka till Visinge till godisaffären med 500 sorter och när vi kommer hem  ska vi  baka cupcakes! Mumsfillibabba!
Sen är det  ju Let's Dance ikväll också...heja Laila!!
Och jag lovade er bilder från fjällen och  det  kommer  ni att få ikväll.;)
Pusspuss<33

P.s. I love you


Mamma och  jag  var på core igår och här ser ni "bollen".


Det  var lite  roligtför de har satt in någon slags bana där man  kan åka skridskor på ine i centrumet. En fördel med  det  gämfört med  ute  är ju  att man  kan  åka året runt  och så är det  inte  kallt.:)


Hoppas ni  ser vad det  är,  men såna här godingar ska vi  baka  idag...:D



Breaking Dawn...<33
2009-02-27 @ 14:01:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket snyggt!

2009-02-27 @ 15:05:47
Postat av: Sofiaa<3

Man tackar...:P

2009-02-27 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0