myfirstspirit

This Is It

Fredagsmys<3

Då är även  denna Fredag slut. Men det blev lyckad ialla fall.:)
när vi  kom hem  från Visinge så bakade vi  våra muffins och  de blev jättegoda! 
Och sen  så gjorde vi vår vanliga fredagsmiddag...tacos.:] Jag tröttnar aldrig på det! Men alla har sitt eget lilla sätt att göra tacos på och  vad man har på tacosen. Vad brukar du  ha? Svara gärna för jag  tycker  att det är spännande att veta...;)
Efter middagen så  blev det Let's Dance med godis. Det var tur att Laila  inte  åkte. Visserligen  trodde  jag  inte att hon skulle det  heller  då, men  det var bra. Hon var  ju asgrym!
Jag har inte några specilla planer för morgondagen. Jag antar att jag  får luta  mig tillbaka och njuta av de sista sportlovsdagarna...
Men på Söndag så ska mamma och  jag förhoppningsvis  åka till Heron Cty och kolla på  Twilight.  Emiiizen och  hennes mamma kanske ska följa  med också. Bättre sent än aldrig heter det väl? Jag gillar  inte att gå  på bio,  så  jag  hade  tänkt väta tills den  kom ut på dvd. Men kom igen, vem orkar  vänta till 29 april!?
Och när jag  ändå pratar om Twilight så heter inte Breaking Dawn När vi andas på  svenska, utan den  heter Så länge vi  båda andas. Jag skulle gissa på  att den  är den längsta boken av alla i  TwilightSaga. Orginalet är ialla fall 754 sidor. Vi får se  om jag  klarar av att läsa det...:S Annars får jag  väl  köpa den  svenska utgåvan.
Men nu är jag trött så  jag måste gå  och lägga mig. Jag  lovade fjällen-bilder, jag vet. Men  de kommer imorgon. (Skäms på mig!)
Puss och kram<3

P.s. I love you


Godisboutiquen.;)

Muffins på  gräddning. (Och  det är inte  muffinsarna som är prickiga,  utan  ugnsluckan  som är smutsig...)

Frostingen.


Vi råkade  ha i för mycket bakpulver så  det gäste över i ugnen...men  vad gör väl det  när de smakar mums att äta upp efteråt!?


Muffinsarna innan gräddningen...


....och efter! Visst blev  de bra!?:)

Närbild!


                                                          TACOSEN                                                                                                                 




MOI!


Jag var bara  tvungen att  lägga  in en  bild på ursöte Edward Cullen!<3
2009-02-28 @ 00:08:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emiiizen <33

du vet hur ja äter tacos, bara köttfärs o lite grönsaker brevid ;P ses kanske imorrn <3

2009-02-28 @ 10:46:46
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Sofiaa<3

Haha, ja det vet jag!;)

Men vi kanske kan ses nån annan dag.<3

2009-02-28 @ 17:19:54
URL: http://myfirstspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0