myfirstspirit

This Is It

Heej Zötizz!<33

Heej och välkommen till min nya blogg, myfirstspirit!:)
Hoppas du gillar  min design, jag fick  hålla på ett bra tag med den för att få  det att funka. Det är ju så svårt med alla kod- och  stilmallar...:S
Men, men, huvudsaken är väl att det är fixat!?:P
I denna blogg kommer det att komma inlägg om mitt liv, såklart!;)
Och om vad jag  gör, tänker, gillar...jag du fattar! Så om du vill ha en liten aning om vad det kommer att skrivas om ,så kolla min profil, så  ser du what I  like!;)
Vad ska man skriva mer i första inlägget?? -Jag kommer  inte på något...så jag ska gå och äta nu och bloggar mer  imorrn.:)
Ta hand om dig!

Puss  & Kram S
          <3


2009-02-03 @ 18:10:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Myran

Gillar din blogg helmycke! Jysst design och bra innehåll än så länge. Hoppas många hittar din blogg!

2009-02-05 @ 11:36:30
Postat av: Sofia

Tack så jättemkt!;)

2009-02-05 @ 16:30:30

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0