myfirstspirit

This Is It

Hemma<3

Äntligen är man hemma från skolan...:)
Fast jag gick bara från lunch för jag hade  ont i magen. Men sen  blev det lite bättre.
Och det var inte en helt vanlig skoldag idag...för vi hade "Wacky Hair"! Och då undrar ni säkert, vad tusan  är det för något. Då ska jag berätta att det var en dag som "Friendsarna" hade ornat. Alla skulle ha gjort något knasigt med sitt hår och den klasses som flest hade ansträngt sig skulle få äta tårta på en lektion den 13/2-09. -Dagen före Alla <3 dag alltså. Men det  var flera klasser som alla hade gjort något (t.ex. vår klass.:)) Så då skulle lärarna bestämma vilka som vann och det  får vi reda på på Fredag. Man kan ju bara hoppas på att vi vinner, vad tror ni??:)
Och en  sak till. På Naturvetenskapen idag så fick  vi reda på att vi skulle ha en muntligt prov om salter. Och det är ju inte  så LäBbIgT, men det är oförberett,  det kan komma närsomhelst. Och  vi har precis börjat med det kapitlet,  så det kan bli lite svårt...
Nu ska jag gå och plugga lite av det jag missade idag. Inte så mycket som tur var, bara lite SO och engelska. Men jag  måste göra klart en uppgift om "En Person Jag  Beundrar" i Svenska, som vi ska redovisa på Fredag.
Jag slänger in några bilder från idag också.

Pusspuss<3

P.s. I love you.



      
Bob & Marley;)


 Jackson:P



   The "Wacky"  Class...:)

2009-02-04 @ 15:18:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: saga

japp, wacky me på den där bilden ;P <3

2009-02-04 @ 20:47:09
Postat av: Sofia

Jaa, really wacccky!;)<3

2009-02-05 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0