myfirstspirit

This Is It

Hm...vad ska jag säga...?

Hej på er!:)
Det finns egentligen  ingen anledning att  jag gör dte  här inlägget. Eller  jo det finns det, för jag glömde lägga in en bild på Robert Pattinson.;)
Så jag gör  det och  så  ska jag gå och skriva lite på  min bokreflektion tills mamma komme r hem  så  att vi  kan äta. Jag är utsvulten. Vi  ska beställa kina-mat, mums!
Pappa o ch  min lillebror Edvin är på innebandy. Täby vs Warberg. Jag skulle egentligen följt med, men jag behövde öva på  spanskaprovet som vi ska  ha på Torsdag. Jaja, heja Täby!=D
Kram<3

P.s. I love you


Edward Cullen<3

2009-02-17 @ 21:01:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0