myfirstspirit

This Is It

I'm Back;)

Heej på  er igen!=)
Förlåt,  flörlåt, flörlåt för att jag  inte  har bloggat  på ett tag. Jag har känt   mig lite hängig och  mått illa..
Men nu är jag tillbaka!
Och idag så har jag varit i TäbyC på  Panduro Hobby och köpt en maaassa pysselsaker. För att jag ska göra ett album, med bilder från Arguineguin.  (För er som inte vet så  var det  där vi  var i  höstas på semester med  hela släkten  och  det  ligger på Gran Canaria). Men albumet ska ju inte bara vara så att jag klistrar in  en massa bilder  upp och  ner. Utan jag kommer självklart att piffa till det in i minsta lilla detalj. ;)
Jag lovar att visa er det när det är klart. Men det kommer dröja ett bra tag, eftersom detta inte är tänkt som en sak jag gör på  en  vecka. Utan ett stort jobb. Men,  men, någon gång får man  väl hoppas på  att det blir klart.

-I morgon kommer jag att ha ett litet fotoinlägg med mina favoritbilder från Arguineguin, för er som  inte kan  vänta på albumet.:)

Idag var jag i skolan, heela dagen. Men inte i Måndags och  Tisdags. Så jag får hoppas på  att jag klarar resten av veckan nu.
På N:vn så hade vi ett "prov", ett muntligt, idag,  som vi ska fortsätta med imorgon, så jag måste plugga för jag kan iiingenting!:P
Och idag är det SISTA  avsnittet av TopModel11!! Älskar det programmet, och Tyra är ju så  cool!
Puss på er!<33

P.s. I love you


Pysslet!!


My lovley friends!<33
Ser du  vad mycket  is det  är?? Det är en mini "istid" här. Det  är is överallt!! SE UPP!:P


<3


2009-02-11 @ 18:21:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0