myfirstspirit

This Is It

Långa Torsdag...

Idag gick jag upp vid 7.00 och gick sen direkt ut och lade mig i soffan med en filt framför TV:n, som jag  brukar alltså...:P
För er som inte vet är jag ootroligt morgontrött. Mamma brukar kalla mig för  en död sill!:P
Jaja, tillslut kom jag  iväg till skolan och  gick  hela dagen, förutom inriktningen. Hade ont i huvudet och det har jag fortfarande.

Det hände inget speciellt i skolan idag, men jag har lite bilder från vår fina lunch som ni kommer  att få  ta del av och dessutom så  gjorde jag och Becca en film, som vi  döpte till Isprinsessan.

I rollerna:
Jag= Isprinsessan
Rebecca=Prinsen
Saga=En tvillingdrake
Sofia=Den andra tvillingdraken
Filmen blev faktiskt 5 minuter lång, men kanske inte världens bästa...:P

När jag kom hem har jag även hunnit med att plugga lite matte och ätit mellis. När pappa kommer hem så ska vi till Tbc och så ska pappa och Edvin  (min lillebror) kolla på  Peak-rean av skidkläder. Jag har dock redan allting som behövs för 4 dagar i backen  på Sportlovet, men  jag ska köpa en liten sak på  Panduro hobby som jag glömde bort att köpa igår.
Och tänk att det är Fredag imorgon. Tänk att det  äntligen är helg igen. Och tänk att det då  bara är 1 skolvecka  kvar till  sportlovet!=D

Idag så  lovade jag  ju att fotoinlägg så det ska det bli. Här kommer  lite bilder från Arguineguin. Men vill ni se fler, så kolla  in mitt album "Arguineguin"  på www.arguineguinez.bilddadgboken.se.
Innan jag slutar  för nu så  måste jag bara tillägga en sak:
Jag blir så trött på människor som har roligt på andras bekostnad. Som utnyttjar en persons svagheter för att göra narr  av personen inför massa  folk.  Personer som ska hålla på och bråka med andra om varenda liten småsak, som skyller på andra fast det är en själv som är dum. Som dessutom tror att den kan säga att "men det  var ju han som började", så anses  den personen som den snälla. Men kom ihåg allihopa. Du har ALLTID 2 val. Du kan strunta i  den dumma personen och gå  därifrån. Eller så  kan  du själv bete dig lika illa och börja tjafsa/bråka du med.
Jag skulle rekomendera val nummer 1.

Puss på er!<3

P.s. I love you







Vi fick nån köttgryta i skolan idag. Här  är min lunch, visst ser det "gott" ut...:P


Becca var lite nyttigare än jag och tog grönsaker.:)

Sagi var  inte så  förtjust i maten, så hon valde flingor.

Fia var för snabb  för kameran. Så det var  redan slutt innan jag  han få
med det på bild.;)




Arguineguin


Jag inleder med en underbar solnegångsbild.
Fotograf: Jag
Plats:Från vår balkon på hotellet
Tid: Runt 18.00



Mina kusiner och  lillebror
Fotograf:Pappa
Plats:Muren vid hotellet
Tid: Strax före 19.00



En liten del av poolen
Plats: Tagen från vår balkong
Fotograf:  Jag
Tid:?? Troligtvis runt 18.00


Jag och mamma  framför poolen
Fotograf:Pappa
Plats:Bron över poolen
Tid: Strax före 19.00


Ännu än fantastisk solnedgång

Fotograf: Jag
Plats: Tagen från hotellets mur
Tid: Runt 20.00 tror jag


Hela gänget!
Fotograf: Marie
Plats: Någonstans i Arguineguins centrum
Tid: Runt 14.00


Jag<3
Fotograf:Mamma
Plats:Muren
Tid: Runt  20.00



Den vackraste solnegnången<3<3
Fotograf:Jag
Plats:Atlanten
Tid:Runt 20.00

2009-02-12 @ 16:45:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: saga

fiina bilder :)

2009-02-12 @ 22:10:25
Postat av: Sofiaa<3

Taxi så mkt!<33

2009-02-14 @ 00:11:24
URL: http://myfirstspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0