myfirstspirit

This Is It

När man minst av allt önskar den...

Jaha, då har man råkat ut för det ännu  en  gång. Förkylningen. Den  verkar alltid nå mig när jag inte vill. Det är typiskt!   
Jag vaknade imorse och var tjock i halsen,  sen tog jag tempen och det visade sig att jag även hade fått feber! Vi som ska åka till fjällen ikväll...jag måste medge att jag inte är speciellt sugen på det just nu. Jag vill bara ligga hemma i soffan och kolla på  Let's Dance och tokrösta på Laila!:D
- Så vi får väl se hur det blir...:/
Jag har alltså varit hemma  från skolan  idag  som ni  förstår  och jag har inte gjort något speciellt.  Hade inge böcker hemma så jag kunde  inte  plugga. Fast jag hade inprincip ingenting att göra  så det var skönt.  Har bara legat i soffan och kollat på TV. Orkar inget annat liksom. Fast jag har gått ute lite till Chilli och  ska nog ta och  göra det en  gång till och få  lite frisk luft.
Men idag  i skolan så skulle  vi få reda på vad vi fick på matteprovet, så jag bad Sagi att kolla  vad jag fick och  tala om de  för mig.<3
Och jag måste säga att jag är nöjd. Det var mycket bättre än vad jag har haft på tidigare matteprov i 7:an. Så det  är jag  glad över.:)
Men nu  orkar jag inte sitta upp längre så  jag ska ta och krypa ihop udner filten och läsa New Moon.<3
Och  bara så ni vet så kan  jag inte blogg i fjällen, så jag är in te tillbaka förens på onsdag. Men då hoppas  jag få se er alla här igen!:)

Hoppas att ni får ett toppenmysigt sportlov, (utan förkylningar...):P
Pusspuss<3

P.s. I love you





Matteprovet:P


Hamra:) Det är hit vi ska på detta lov. Fast bilden  är från i somras...;)

Vi fjällvandrade och bilden är från ett vattenfall.:)


Hehe...högst upp ett berg:P Kolla in mitt hår också, de blåste väldigt  mycket!


Vi paddlade kanot en dag också.<3
2009-02-20 @ 14:29:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0