myfirstspirit

This Is It

Snart sportlov...:)

Det är så himla skönt att det är sportlov nästa vecka. Bara 1 dag till jag måste härda ut...
Idag var det vår längsta skoldag på hela veckan: 8.20-15.30. Fast jag  skulle till  psykologen klockan  två så jag fick gå efter bilden.:)
Och  varför jag  gå  till psykologen  är för att jag alltid har ont i magen, mår illa och är onaturligt rädd för att kräkas. Så jag hoppas verkligen att det ska hjälpa att gå där,  för det  är så jobbigt att må såhär varenda  dag...:(
Men idag så fick jag rita spyor faktiskt. Det var äckligt! Men efter ett tag så var det inte rika äckligt som tur var...:P
Sen när jag kom hem åt  jag mellis och började  läsa på 2:an  i  Twilight-serien, New Moon. Läste ut Twilight igår,  den  var superbra!
Jag  har också gosat  med Chilli och skrivit klart en bokreflektion,  som ska  vara klar imorgon. Och ni kan  inte gissa vilken bok jag  skrev om...!:P
Nu måste jag gå ner och laga mat för ingen annan här verkar  göra det och  pappa är  jättearg på mig, så jag har väl inget annat  val!?

Pusspuss<3

P.s. I love you
2009-02-19 @ 19:39:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0