myfirstspirit

This Is It

Söndag 15/2-09

Heej på er!:)
Återigen är det Söndag. Den sista dagen på veckan,  dagen innan skolan börjar igen...mysig, men tråkigt.
Idag gick kan  upp vid 10.15 ungefär, sen gjorde jag  scramble-eggs till frukost och åt den framför brasan, mysigt värre.;)
Sen gjorde  jag mig i ordning och gick ut på en promenad på  isen  med mamma.
Vi fikade våra hemgjorda muffins idag också.<3
Idag har jag även pluggat klart matten, städat  mitt rum och gjort det lite alla<3dags-fint, (lite sent jag vet:P) och gosat med Chilli.
En mysig hemma-dag alltså.<3
Vad  har ni gjort?
Tänk att det bara är 1 veckan kvar till Sportlovet! Och sen är det 5 veckor skola, sen Påsklov, sedan 6 veckor skola till tror jag och sedan är det SOMMARLOV!!=D=D Alltså bara ungefär 12 skolveckor kvar. (Om jag har räknat  rätt).
Om man längtar till sommaren,  va?
Men passa på  och  njut av  vintern, av mysiga innekvällar med varmchoklad frmför brasan...för sedan  röjer det  länge tills det är dags igen.  Carpe Diem!
Denna vecka som kommer ska jag äntligen börja på mitt Arguineguin-album och så måste jag plugga till proven. En till sak som jag ska göra är packa upp mitt handbagage från Arguineguin. Och vad ska jag  säga, det är snart 4 månader sedan  vi  åkte...att packa upp är inte mitt favoritintresse direkt, som ni säkert förstår...
Men nu är  jag lite sugen på  glass, så jag ska ta  lite sånt, och sitta framför brasan, sen  ska jag ta en dusch och efter  det hoppa i säng!

Puss och kram på er!<33

P.s. I love you




My room<3

2009-02-15 @ 20:18:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0