myfirstspirit

This Is It

Vad ska jag hitta på??

Helloj!:)

Det är så  tråkigt väder  ute,  ingen sol eller någonting. Bara dimma...i massor! Och ja, allting är tråkigt, det finns ingenting att göra...
Men det ska  ju vara bloppis i  stan idag,  så  jag får väl se om vi kanske kan  åka dit en  liten stund idag.:)
Sen ikväll är det  ju melodifestivalen. Jag  tycker  inte att det  är såhär jätteroligt, men det är som en  tradition.
Dessutom har jag lånat boken Twilight.  Har inte sett filmen än, men det verkar jättebra!
Har du något tips på  vad man kan göra när man inte är i skolan?? Jag har liksom helt slut på ideér...
Och vad  ska du göra i  helgen??
Om vi  åker till bloppisen så  lovar jag att  ta  bilder och visa här.;)
Nu måste jag  gå ut och   ge min kanin mat. Hon är nog superduper hungrig!

Puss o kram.<3

P.s. I love you


Chilli<3

2009-02-07 @ 11:54:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0