myfirstspirit

This Is It

Vanlig Torsdag

Ännu en Torsdag (den jobbigaste dagen på  hela veckan) är nu avklarad, och  jag var kvar  i skolan hela  dagen.:)
Det hände inte speciellt mycket,  förutom att vi fick reda på Nv:provet!
Och jag kan bara säga usch!  Det var mitt sämsta prov EVER! Men jag gjorde misstaget att börja plugga försent, så jag  hann inte allting. Men vadå, man kan ju inte va bäst hela tiden, eller??
När jag kom hem var jag vrålhungrig,  för det var nån konstig "Budapest-soppa" i  skolan. Så jag  försökte göra en omelett men skinka, bacon och  ost i, jag vet  inte om det  blev så  lyckat direkt, det såg mest ut som en  ägg-hög, men det var gott!;)
Nu ska jag göra svenskaläxan och även göra klart uppgiften "En person jag  beundrar", som vi ska redovisa imorrn.
Klockan 19.30 ska jag och  mamma gå på CORE. Vad nu  det är för något. Men jag tror att det är någon slags träning som man gör med en sån där stor boll. Vi får väl hoppas på att det är kuligt!
Tillsist så jag jag kolla på "Lyxfällan" och äta chilirullar men guacamole när vi kommer hem. Mums!
Och  om du  vill se fler bilder så kan du kolla in min bilddagbok på:  www.arguineguinez.bilddagboken.se.
 
Snöiga kramar på dig!<3

P.s. I love you.



Vi hittade en stor isbacke på  skolgården idag  som vi "lekte" i på rasten!:)

Lite suddig bild på Fia & Sagi.<3

 Speed i isbacken!

 Fia gör lite grimaser!:P



Malin stod nedanför och åt nötter...:)



 
Sagi var inte sämre hon!


Min "fina" omellet...:P

2009-02-05 @ 17:08:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0