myfirstspirit

This Is It

VÅR!

När jag gick ut idag så kände jag direkt att våren är pågång! Det är en  speciell känsla som gör att man längtar  sååå till sommaren...eller, är det  bara jag  som gör det?!
För mig är våren min födelsedag:P, tussilago, lite slaskigt (eftersom snön smälter), sol, våfflor och så  är det  en speciell känsla som hör till våren som jag inte kan beskriva.:)
Vad är vår för er??
Och jag  höll nästan på att glömma en sak! Våren betyder ju självklart en ny modesäsong!=D
Men jag  måste  erkänna att jag inte har speciellt mycket koll på vårmodet än...men när jag har det lovar jag att det blir ett modeinlägg.
Idag var jag  på bibloteket och lånade New Moon och Eclipse. 2:an och 3:an i Twilight-serien alltså. Jag har strax läst ut 1:an så jag  ser  fram emot de andra också.
Om jag inte redan  har sagt det så rekommenderar jag verkligen  att ni  läser serien. Den är otroligt bra!
Och är det bara jag som tycker att Robert Pattinson (Edward Cullens  rollfigur i filmen) är ubersöt!?

Innan jag ska gå och plugga till spanskaprovet så vill jag  bara tillägga en sak. Just nu på svenskan  så håller vi på och  skriver en bokreflektion. Och vi ska få betyg på  den! Iiihhh! Spännande!

En stor vårkram!<3

P.s. I love you



De tre första böckerna i Twilight-serien. (Twilight, New Moon och Eclipse).





Vårbild<3
2009-02-17 @ 16:24:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0