myfirstspirit

This Is It

Ännu mer sol och bad...

Ännu en dag med fint väder. Det gäller att njuta nu, eftersom det ska bli mer regn...
Alltså har vi badat idag igen. Klara sov över här, så hon följde också med till stranden. Fast idag var vi inte på Orbaden utan först på Prästnäset. Men restaurangen hade stängt så vi kunde inte äta lunch där, så då åkte vi och köpte pizza och åt hemma hos mormor. Sedan busade vi lite till med söta Inez.:) Jag vet inte om jag har berättat det, men de har inte kommit på något namn till katten, så då döpte Klara henne till Inez.:P
Efter lunchen skulle Klara och mormor åka tillbaka till sommarstugan i Söderhamn, där resten av Klaras familj är. Så då åkte bara min familj och jag till ännu en annan strand: Karlslundsbadet. Där var vi till ungefär 16.00 och sedan åkte vi hem och bytt om och så, för vi skulle till morfar på middag klockan 17.00.
Morfars fru har ett barn (som är vuxen nu)som bor på Irland, och hon och hennes irländske kille har fått en bebis, så de var här och hälsade på nu med bebisen, som bara var drygt 1 månad gammal. Jättesöt var han.:)
Så de var också med på middagen. Oh just middagen var jättegod. Det var hemgrilladerevbensspjäll, supermumsigt var det! Och till efterrätt, klassiska glass med grädde och jorgubbar! Gottigotti.:)
Sedan får jag inte glömma, Dixie, morfars hund var sjlvklart också där. Och snacka om att hon var sugen på revbensspjällen... som tur var fick hon lite hon med.
Jag glömde att säga att innan vi kte och badade på morgonen så var vi och köpte godis på favvogodisaffären: Biggans!:D
Mums plums!
Dagen var iallafall en jätemysig dag! Och imorgon åker vi hem, fast vi har inte riktigt bestämt när, det beror väl på vädret och så. Om det är bra så kanske vi sticker och  badar lite på förmiddagen. Men antagligen så åker vi vid 14.00 någon gång.

Sov så gott allihopa,
& glöm inte att kommentera lite ibland, annars är det inget roligt att skriva.;)

Puss&kram skumbanan.<3


P.s. I love you
2009-07-18 @ 21:58:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0