myfirstspirit

This Is It

Bollnäs

Hej på er!:)
Vad härligt att ni gillar mitt nya tema! Det värmer.<33
Och som jag sa, håll utkik efter ordspråketstraxöver ipoden. Jag har inte lyckats fixa det synligare än. Och nu är vi i Bollnäs, och vi kommer hem på Söndag antagligen. Så det blir väl inte förens nån gång där som jag  försöker fixa det.
Men jag tror att jag låter temat vara kvar lite längre, för jag tycker verkligen inte att en vecka räcker för att hedra en helt fantastiskt underbar människa som Michael. Sedan så kommer jag att avsluta Michael-temat med ett inlägg, där jag berättar lite om min syn på honom somperson och artist.

Imorgon så ska vi åka med våra kusiner till en badstrand på morgonen och bada. Men tyvärr så glömde jag min bikini hemma, så jag måste åka och köpa en ny snabbt innan.
Och min kusin fyller år imorgon, 5 år. Så vi ska dit också på kalas. Och annars vet jag inte vad vi ska göra. det får vi se!;)
Men jag kommer inte kunna visa några bilder, eftersom jag lånar mormors dator. Men när vi kommer hemfår ni se.:)
Jag får också se hur mycket jag uppdaterar under Bollnäs-vistelsen. Jag ska försöka en gång varje dag, men gör jag inte det så gör jag inte. Så då vet ni.

Ha det bäst!:D
Godnattkramar
"Zo"
xoxoxo


P.s. I love you
2009-07-14 @ 22:26:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Teamet

Hej,



Tack för din respons. Om du vill berätta om händelserna i huset så går det bra att skriva det på vår blogg eller maila till [email protected]

vore jättekul om du ville skriva vad som hänt så vi kan publicera detta på bloggen. Givetvis skriver vi inte ut några namn.

2009-07-15 @ 12:15:04
URL: http://landningsplatsen.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: det är två andra bloggare :) kram <3

2009-07-16 @ 20:46:58
Postat av: Emma

sv: haha, i början va de inte så många soom stod o så, men ja o klara gjorde de lite, men sen stod typ alla så de va inte bara hon ;)

2009-07-16 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0