myfirstspirit

This Is It

Helgen med Emma

I lördags sov Emma och hennes bror över hos oss.
Det första vi gjorde var att åka till Visinge och köpa godis. Massor av godis....:D
Sedan gick vi med mamma och handlade tacos och hyrde film. V hyrde två stycken: Snakes on a plane och Open water.
Snakes on a plane har jag sett förut och den tycker jag är jättebra. Men Open water, tja vad ska jag säga. Den lät superspännande på  baksidan, men jag måste erkänna att det faktiskt var en av de sämsta filmerna jag har sett i hela mitt liv! Såden rekomenderar jag inte att ni hyr. Fast om ni älskar filmer utan meningen som är som dokumentärer, så visst, då kanske ni gillar den...
Innan vi gick och lade oss så spelade vi fyra kort också, Tecknet. Tyvärr vann killarna... Fast jag och E tog igen nästa dag.
Vid strax efter 2 gick vi och lade oss.Sedan sov vi till 10.30. På Söndagen gjorde vi inte så mycket. Vi spelade mer kort, hoppade studsmatta. Och just det, vi sminkade Oscar och Edvin som tjejer!:P Fast jag får inte visa bilder här på dem, för de ville inte det och det kan man ju förstå..
Och tidigare på lördagen så ösregnade det och åskade och blixtrade. Utan för vår gata blev det typ lite översvämning och vattnet var över 1 decimeter djupt.  Jag visar lite bilder från helgen här nedan.
Och tack Emma för en mysig helg!<3

KRAM
<3

P.s. I love you


Allihopa i Tv-soffan:)


Himmlen var mörk...


Regnet bara vräkte ner!


Tyvärr så har jag inte bilderna från "översvämningen" i datorn, så ni kanske får se dem en annan dag.:)
2009-07-06 @ 14:20:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0