myfirstspirit

This Is It

Ny bloggdesign:)

Som ni med all säkerhet har märkt, så har jag en ny bloggdesign.
Tema: Michael Jackson.
Om ni inte vet varför så ska jag berätta det.
Michael är min allra största idol och förebild. Och hans sista turné: This Is It. Skulle ha börjat idag, den 13 Juli. Så till minne och för att hedra honom, så har jag alltså ett Michael Jackson-tema. Antagligen kommer jag att ha temat i en vecka och sedan byta till ett sommartema. Men jag har lat in dagens citat. Som är 31 stycken som kommer att vara kvar tills jag tar bort dem. Mén jag hade lite problem med att byta färg och storlek på dem. Så kolla gärna lite extra, för det finns strax över Ipoden. Det är ganska lite i svart stil. Så hoppas jag att jag lyckas fixa de bättre sedan.:)
Hoppas ni gillar det!
Tala gärna om vad ni tycker.:)
Dessutom så är Ipoden fullproppad med MJ-låtar och den sisa låten är Michaels favoritlåt: Smile av Charlie Chaplin.
Jag har sagt det förrut, men säger dte igen:

Rest In Peace Michael Joseph Jackson
<3


P.s. I love you




2009-07-13 @ 17:37:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Helena

Temat e assnyggt ! :D

2009-07-14 @ 16:38:14
URL: http://helenazhao.blogg.se/
Postat av: zo

Helena: Taack!:D<3

2009-07-14 @ 22:29:37
URL: http://myfirstspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0