myfirstspirit

This Is It

Önskningar...

Om du hade en önskning...
En enda önskan.
Vad skulle du då önska?
Då får välja din önskning helt fritt. det kan vara materiella saker, händelser och uplevelser, speciella egenskaper, kunskaper, fred. Önskningar som hjälper dig själv, andra, eller ingen. Ja, allt du kan komma på!
Ta den tid du behöver, tänk riktigt noga och berätta för mig. Du har en, endast en önskan. Vad skulle det vara?
Själv vet jag faktiskt inte. Jag har ett par alternativ, men kan inte bestämma mig. Som tur var så måste jag inte veta. Så den karamellen ka jag suga på ett tag...

Sweet Dreams
Love "So"

xoxoxo

P.s. I love you


2009-07-08 @ 23:50:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0