myfirstspirit

This Is It

Sammanfattning

Heej på er!:)
Förlåt för dåligt uppdatering, men det är ju lov så då blir det så ibland.:P
Men i alla fall så hade jag snabbt tänkt sammanfatta lite av det jag inte skrivit om.

Söndag 19 Juli

Denna dag åkte vi till våra kusiner  på morgonen. Där träffade vi också morfar och Dixie (morfars hund) och så gick vi en långpromenad. Jag, mamma,pappa, Edvin, Åsa, Marius, Sigrid, morfar och Dixie.
När vi kom hem från den så åt vi lunch, stuvade makaroner med köttbullar. Enkelt, men så gott! Vi fikade också hallongrottor och brownies. Sedan gjorde vi inte så mycket, vi satt och pratade och så ett bra tag. Och sedan var det dags för oss att åka hem till Täby. Vi hade redan packat, så vi åkte bara till mormor och hämtade Chilli, som också var med såklart! Sen sa vi hejdå til mormor och åkte iväg.
Men väldigt ibörjan av hemfärden så kom vi till en väg där det stod: "vägen avstängd". Så då åkte pappa en annan väg som vi inte åkt förut. Och gud vet i katten vad vi hamnade. Vi åkte först igenom någon by som hette något med älg. Sedan en enormt lång skog, tills vi kom till Ockelbo och efter det till Sandviken. Sen hittade vi ut på motorvägen igen. Så hemredan tog drygt en halvtimme längre än vanligt. Inte värta sorten, så det gjorde inte så mycket!:P


Måndag 20 juli

Denna dag gjorde jag inte så mycket. Jag packade mest upp och så och bara mös hemma. Fast vi var en snabbis i TäbyC också och så köpte jag massa nagelgrejer som jag sklle måla när jag kom hem. Men då blev inte alla naglar så jättelyckade, så jag gjorde aldrig klart det, men det ska jag göra imorgon.:)


Tisdag 21 juli


Denna dag gjorde jag ungefär samma som på måndagen. Bara var hemma och mös. Fast jag,mamma och Edvin åkte till Norskogsbadet i ca 1,5 timme och badade också. Fast mamma badade inte. Vi var bara där en kortis, för det regnade och var ganska kallt... men kul! :D
Haha, och på kvällen så sa pappa att jag och Edvin fick handla middagen tillsammans, så vi fick bestämma helt själva vad det skulle bli. Så vi exprimenterade lite. Det blev kycklingfilé inlidat i bacon med en krämig pasta i sås med smak av toma, basilika, vitlök och chili. Och så sallad med medelhavsmix, tomat, gurka, avocado och mozzarella. Och till efterrätt stracctiellaglass och marabou-choklad. Men som tur var så lagde mamma och pappa maten, vi bara handlade. Men det blev faktiskt riktigt god!:D

Men nu ska jag gå och sova. Bilder från Bolnäs och tisdagen får ni senare.;)

Natti<3
xoxoxo



P.s. I love you
2009-07-22 @ 00:28:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0