myfirstspirit

This Is It

Sol & bad på Orbaden

Äntligen så har jag fått lite färg på kroppen. En liten bränna i alla fall.:) Jag var inte superblek innan eftersom brännan från Canarieöarna inte helt hade försvunnit. Men förhoppningsvis kan det bli ännu mer.
Idag har vi alltså varit och solat och badat. Fast vattnet här är rättså kallt, så jag badade faktiskt bara en gång...
Det var inte heller en tryckande hetta, utan ganska behagligt. Sådet var perfekt. Och stranden där vi var på är vääldigt stor, så det finns mycket plats och det är bra, för det är ganska populärt, så det blir lätt mycket folk.
Men alltså är det det som vi hargjort största delen av dan. Kusinerna och norska bästemor följde också med,och självklart mamma, pappa och Edvin.
Vi solade, badade, åt lunch och glass och så gjorde jag och Edvin, Sigrid och Marius till sjöljugfrur av sanden.:P
Vi var där till 15.30 ungefär och sedan åkte vi hem fär då skulle pappa, Edvin och mamma ut och jogga. Jag tänkte följa med, men då var min andra kusin, Klara där och mormor. Och kattungen,så då var vi och lekte med den istället. Jag och Klara alltså. Lika söt fortfarande är den.;) Och jag har några bilder på den, som ni kan få se när jag kommer hem.:)
När de kom hem från joggingen så åkte vi till Marius och Sigrids hus och hade tacokväll!:D Sedan bjöd Marius, Sigrid och Klara på lite kvällscirkus vid gungställningen, haha.... riktiga klätterapor är de små busfröna!:P
Om det är bra väder imorgon så åker vi förhoppningsvis till stranden igen.:)

Ha det!:)
puss<3



P.s. I love you
2009-07-17 @ 22:25:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0