myfirstspirit

This Is It

Tapeter

Idag har vi varit och kollat på tapeter på Colorama. Vi var där igår också och lånade hem 6 stycken kataloger som vi skulle lämna tilbaka idag och så lånade vi 6 nya.
De har verkligen otroligt fina tapeter!
Själv älskar jag inredningsdesign, så att leta tapeter är rena himmeliket för mig.
Föer er som har missat det, så håller vi på och bygger ut huset, och i den nya utbyggnaden så ska jag på ett nytt rum. Alltså får jag välja helt hur det ska se ut, så därför kollar vi på tapeter. Fast vi leter efter tapeter till nästan alla rum i hela huset så ja... det är roligt!
Eftersom inredning är ett av mina största intressen, så har jag tänkt starta en inredningsblogg. Jag vet inte när den blir klar, men någon gång i sommar skulle jag tro. Så den kan ni gärna kolla in när jag är klar.;)
Nu har jag inte mycket mer att säga, så jag slänger in lite bilder på tapeter. Så får ni ett litet smakprov på min stil.

xoxoxo
"So"

P.s. I love you



 Det fins så mycket at välja på....


Min absoluta favorit!<3


Finfin...:)


Gold & purple


Elegant vit


Vit och guld

Om ni undrar varför alla går i samma färgtema, är det för att jag fotade alla tapeterna som jag gillade som passade in på det temat jag vil ha i mitt nya rum. Så därför.;)
2009-07-09 @ 23:28:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0