myfirstspirit

This Is It

Trötter...

Hej på er!:)
Förlåt för  dålig uppdatering, men de senaste dagarna har det varit fullt upp. Och igår var vi i Norrtälje med Emiiizen och familj. Vi kom då hem klockan 00.00, så då orkade jag inte blogga.
Och idag har jag varit otroligt trött och ont i huvudet, så det blir inte mycket blogga idag heller..."/
Så jag får lägga in bilderna senare...
Fast på förmiddagen pallrade jag och mamma ändå iväg till TäbyC och så klippte jag mig. För luggen gick ända ner till näsan, så jag såg ingenting, haha:P
Och imorgon åker vi evetuellt till landet.
Men ikväll ska mamma och jag ha en myskväll. Vi ska äta take-away thai och så har vi hyrt Benjamin Buttons (stavning??) otroliga liv. Så har vi också spelat på lotto och köpt godis i Visinge.:)
Någon som har sett den filmen??
Jaja, nu ska jag t och slappa lite till,


Kram på er!<3

"zo"

xoxoxo




P.s. I love you
2009-07-25 @ 19:13:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0