myfirstspirit

This Is It

Äntligen tillbaka!:D

Heej på  er!:)
Förlåt att jag har varit borta så länge, men som jag sa, så pajjade ju datorn.... men nu har vi äntligen fixat allt. Men jag vet att jag sa att jag skulle blogga på  måndagen. Men vårat virusskydd hade försvunnit. Eller nästan allting har försvunnit. Så, det  var därför... men det  var bara det jag skulle säga. För jag måste gå och lägga mig nu för jag vaknar så  tidigt på morgnarna så  jag måste sova. Jag vet inte  vad jag vaknar av. Antingen att det  är för ljust eller för att snickarna börjar spika och hamra. Vår utbyggnad har nämligen startat och en massa reglar r redan uppsatta! Men jag lovar att blogga imorgon och  berätta om allting.
Men om j ag inte skulle blogga, så har väl datorn pajjat igen. Så oroa er inte, jag kommer alltid tillbaka!:)

Puss och kram o godnatt<3

P.s. I love you
2009-06-17 @ 22:26:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0