myfirstspirit

This Is It

Bad, bad och mera bad...

Ja,  ni   ser rubriken. Och det finns väl inte så  mycket  mer att säga om det...
Det är ju det man gör på sommaren, badar.  Det är så  skönt att dyka ner i det  svala vattnet när man är alldeles överhettad av solen. Och att  sedan ta en  isglass är inte helt fel...:P
Ni kan   nog gissa vad jag har gjort idag... just  det, badat. Först  var vi nere vid bryggan  på  dagen,, jag, Emma, Oscar, Edvin, mamma och Maria. Sedan gick jag, Emma, Edvin och Oscar ner på kvällen och tog ett kvällsdopp. Vi  var där i en timme på kvällen ungefär...
Och sedan  har jag inte gjort så mycket i  övrigt. Fast jag har  köpt varenda tidning där det står något om Jacko...
Kan fortfarande inte förstå att han är död...:'(
Men  någon gång lär det väl sjunka in.
Tillslut ska jag bara berätta att vi har kollat på  Hajen nu på  kvällen och den var väl inte superläskig, men vissa scener var verkligen riktigt obehagliga, och jag kan  säga att jag blundade då...
Hoppas jag kan somna iallafall och slippa mardrömmar.

Natti natti<3

P.s. I love you
2009-06-29 @ 00:32:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0