myfirstspirit

This Is It

Chapman's

Heej!:)
Förlåt,förlåt för att jag inte har bloggat på evigheter. Ni tror säkert att jag har slutat...
MEn datan pajjade faktiskt för ungefär en månad sen och vi har (hade)  bara en hemma. Så jag har inte haft tillgång till någon dator och därför inte kunnat blogga. Vi lämnade in datorn men det var tre veckors väntetid, men det tog lite längre ändå. Så för kanske 3 dagar sedan ringde en från där vi hade lämnat in den och sade att det var ett väldigt svårt fel och att han hade suttit hela eftermidagen med att försöka komma åt det. Och det visade sig vara hårddisken som hade kraschat på något konstigt sätt, så han skulle byta den och kopiera allt det gamla till den nya. Så på måndag få vi äntligen tillbaks den. Och så ska jag blogga mera. För nu hinner jag inte det. Vi är i stan med 3 andra familjer och så ska vi sova på båten
chapman's. Och idag har vi åkt sightseeing båt och ätit på moderna museet. Och klockan 19..00 ska vi äta middag på T.G. I. Friday's. Och imorgon ska vi gå på grönalund!:D
Men jag bloggar mer när vi får datorn och visar bilder från helgen och berättar om allt (som jag kommer ihåg) som har hänt under denna månad.

GLAD SOMMAR!:D

Puss o kram:)

P.s. I love you
2009-06-13 @ 17:52:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0