myfirstspirit

This Is It

En snabbis

Nu sitter jag här i mitten av juni och tittar ut genom fönstret. Men det är inte direkt någon sommar jag ser. Utan regn, regn och åter regn. Tråkigt, otroligt tråkigt. Men tyvärr så är det faktiskt så de svenska somrarna brukar se ut när inte solen skiner. Men, men...bara att det  är lov är otroligt skönt!
Och imorgon är det midsommarafton! Vi brukar vara vartannat år i Bollnäs med mammas släkt och vartannat  på Vätö med pappas släkt. Och  i år är det Vätös tur. Fast mamma och pappa jobbar fortfarande. Så vi är bara där över helgen och åker  imorgon bitti. Så det här är  sista gången  jag bloggar innan vi åker. Men sedan bloggar jag mer när vi kommer hem på Söndag. Så då ska jag berätta lite  om vad som har hänt under tiden  datorn varit ur funktion.   Och ni kanske får  lite bilder. Men sedan har jag beställt en ny laptop från The  Phone House som kommer nästa vecka, så då  lägger jag ju in bildern i den. Så det kommer inte vara så  mycket bilder tills dess. Men jag kollar på  Design Simon och Tomas och det har börjat nu, så  jag ska gå och titta.
Vi hörs på  måndag!

Puss o kram ochc ha en riktigt härlig midsommar!:D
<3

P.s. I love you



Vad ska ni  göra i midsommar?

2009-06-18 @ 21:46:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0