myfirstspirit

This Is It

Härliga med besvärliga sommar...

Det finns många saker som kan vara helt underbara. Som att se solnedgången vid havet en varm sommarnatt, eller att vinna en viktig match i fotboll, eller kanske att  få den där nya  mobilen som man har suktat efter i månader. Men sedan finns det en del små enkla saker, som kan  vara helt oslagbara. Tänk er hur skönt det kan vara  att äntligen få kissa när man är jättekissnödig, eller att äntligen få dricka när man är supertörstig. Och så finns det min favorit: att få duscha jättevarmt när man är väldigt frusen. När de första strålarna som träffar kroppen går en rysning genom hela kroppen. Ja, det är verkligen toppen!
En annan toppen sak är ju att sommaren äntligen  har blivit sommar! Riktig sommar med sol och värme. Fast det kan vara ganska jobbigt också, när det är 30 grader och stekande sol flera dagar i rad... men,men... det  är bara att  njuta när vädret är fint, för sedan  klagar vi bara på att det är för regnigt och kallt.
Men jag  tycker väldigt synd om våra snickare, som måste stå där ute och jobba från klockan 08.00 på  morgonen till 16.00 på eftermiddagen i denna hetta. Klart att det är deras  jobb, men  det  blir ju  så  otroligt varmt. Fast sedan  tycker jag ju synd om dem när de måste jobba i ösregnet också...
Av detta tror jag  nog att jag kommit fram till att allt är både bra och dåligt, och det  får man stå ut med.Men det  dåliga behöver inte alltid vara dåligt!;)

Jag har varit sjuk så jag har inte laddat  upp bilder. Men i morgon så  laddar jag  upp bilder och skriver  lite om det jag har  missat att berätta om.

Kram på er!:)
<3

P.s. I love you




Se hela bilden
2009-06-24 @ 23:05:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0