myfirstspirit

This Is It

Packard Bell

VIsst är det fina vädret underbart?
Men ibland kan det faktiskt bli lite för mycket av det goda. När det är så här varmt och solit så länge så kan det bli för varmt. Och värmen försvinner inte inomhus, nej där är det ännu varmare. Det enda sättet att svalka ner sig är då med bad. Vilket är helt underbart när det är varmt. Och självklart isglassar, det är mums!
Men är du mycket ute i solen, glöm inte solkrämen!
Sedan har jag inte berättat att jag har köpt en egen laptop. En packard bell. Och jag måste säga att den är underbar, helt perfekt!
Jag har också hittat väldens coolaste mus, den är liten med vartsilvriga diamanter.;)
Men nu ska jag gå och äta frukost....

Ha en toppenmysig dag med massor av sol och bad
kram<3

P.s. I love you



2009-06-30 @ 10:19:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma

svar: aa :)

2009-06-30 @ 10:38:33
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0