myfirstspirit

This Is It

040309

Hej på er!:)
Idag var  jag  hemma från skolan. Hade  ont i  magen och mådde illa somvanligt, så jag  lyckades inte komma iväg. Men imorgon så måste jag klara det!
Jag har inte gjort så mycket här hemma. Jag  har jobbat matte och  engelska och så  har jag  läst Eclipse. Hehe, har snart läst ut den.:P Jag  måste säga att den  är den absolut bästa boken i The Twilight Saga. (Jag  har  inte läst 4:an  än, så den  kan ju vara bättre).
Imorgon är det den längsta dagen på  hela veckan. Vi börjar 08.20 och slutar 16.30. Visst låter det  härligt!? Inte direkt va...?
Men sen är det  ju Fredag och det  är enligt mig den  mysigaste dagen på hela veckan och då har man  hela helgen  framför sig. Så det är skönt och snart är det  bara 4 veckor till påsken! Tiden gå fort (när man har roligt).
Nu ska jag sluta för jag måste fortsätta läsa boken, annars spricker jag  av  spänning!
Jag hade inte så mycket att berätta idag så  detta inlägg blev ganska kort. Fast jag glömde en sak i mitt modeinlägg igår så jag ska lägga till det nu!

Puss&kram<3

P.s.  I Love You 



Mode:

Vårens absolut trendigaste färg är korall! Så se till att införskaffa ett korallfärgat plagg, -väska eller varför inte nagellack!

Nagellack





Korallfärgad klänning från H&M


Klackar i korall, även dem  från H&M eller bianco.com


Gullig ärmlös kofta i korall från Cubus.


Söta örhängen från zylber.com, i  korall förstås.

Fina korallfärgade blommor.
Hoppas ni gillade det!
<3


2009-03-04 @ 18:17:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma<3

ni slutar väl änå 15.30 inte 16.30 :P

men frå ja bara fråga, den första bilden- d va väl läppglans- för d stog plump lips på dom.. :P

Puss o kram

2009-03-04 @ 20:29:01
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: isa

jag älskade skorna och klänningen! :)

2009-03-05 @ 14:24:17
URL: http://www.marimekko.devote.se
Postat av: Sofiaa<3

Emiiizen: Oups!

Ja, det är sant, vi slutar 15.30 inte 16.30 och sen så skrev jag fel. Det ska vara läppglans, inte nagellack.

För mer information av produkten, kolla här: http://www.blush.se/freeze-247-plumplips-lip-plumper-icesticks-p-350.html



Isa: Vad bra att du gillade det!:D

2009-03-05 @ 16:42:27
Postat av: emma<3

hihi :P

tänkte väl,

puuss

2009-03-05 @ 17:27:26
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0