myfirstspirit

This Is It

050309

Hur kan veckan gå så fort? Tänk att det redan  är Torsdag!
Vad har  ni  haft  för er idag?
Själv var jag hemma från skolan i dag igen. Hade  jätteont i magen.:(
Men imorgon ska jag  gå dit, jag  tänker tvinga mig själv! Det är ju trots allt bara en dag kvar, sen är det  helg. Och vi har svenskaprov imorgon. Vi skulle lära  oss att stava 75 stycken ord. Som tur var är jag redan klar med det. Ska bara  kolla igenom dem snabbt en  gång till.
Dessutom har jag  läst  ut Eclipse nu och  har börjat på  Breaking Dawn. Jag får se hur det går, men  hittills så  fattar jag vad den handlar om. Fast jag får ha en ordbok nära till hands.
Jag  kom på en till sak, det  är bara 11 dagar kvar tills jag fyller år. 14 år! Gud vad tiden  går fort! Jag kommer ihåg när jag fyllde 10 år jag  tyckte att det  var hur coolt som helst  att  fylla 2-siffrigt. Men det betyder också  att jag  måste komma på  vad jag önskar  mig, hm...

Kram, kram<3

P.s.  I Love You 





2009-03-05 @ 17:04:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma<3

hoppas det är bra imorrn <3

2009-03-05 @ 17:26:43
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: Sofi

Mm<3<

2009-03-05 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Your name/nickname:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your blog:

What's on your mind?:

Trackback
RSS 2.0